Myskväll

Kvällen slutade med att David kom och hämta mig, vi drog till jätten och köpte chips och godis! Sen drog vi till min syster och hennes familj för att hämta en kamera jag ska ha med mig till Cypern och samt för att säga hejdå. Sen åkte vi hem och myste framför tven. Mysen somnade i min famn redan klockan 12, men jag var tvungen att se klart en film - "Day after tomorrow". Har redan sett den men den är så himla bra! Så när den var slut väckte jag honom och vi gick och la oss. Efter massa morgonmys så kom Erik och hämtade oss, de släppte av mig i stan och killarna åkte vidare mot Stockholm, de ska nämligen på konsert idag! Håller på att försöka ladda ner Itunes nu, det går helt sjukt segt och funderar på att ge upp och testa mammas dator istället, kanske går något snabbare. Sen ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för att dra till wörki wörki. Börjar klockan 12 och slutar 16, en helt underbart bra tid. Efter det blir det till att gå igenom packningen, sen ska jag träffa Ida och Carro. MYS! Antingen blir det "den stora grillfesten" eller så blir det Strandgatan. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0