Mysig kväll

Herre, vilken kväll! Mina tjejer alltså, måste vara de bästa som finns..
Efter jobbet fick jag skjuts hem av Evelina, chillade lite och grejade med min packning. Sen mötte jag upp tjejerna utanför mig vid 7 tiden. Drog oss ner till Strandgatan, blev såklart inomhus idag eftersom det regnade. Tog mig en cider och satt och tjötade/skrattade ända tills 11 tiden då vi drog oss. Vi kikade en sväng på stan, Lovisa drog sig hem och vi drog för att tjöta lite utanför mig. Fastnade i buren i cirka en timme, helt galet! Filmade och tog massa kort, har nog inte skrattat så mycket på länge, behövdes kan jag säga! Nu när jag inte ska träffa Carro på 1 vecka och Ida på 2 veckor. Love you guys! Kom hem för cirka en halvtimme sen.. Nu ska jag gå och lägga mig, det är en dag imorgon oxå, en fullspäckad dag. Fixa det sista med packningen, köpa batterier och säkert andra saker jag glömt, träffa Lovisa en sväng, träffa David och säga hejdå, sen kommer nog Julia hit på kvällen och sover över! Puh, vi hörs nog under dagen iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0