Midsommardagen


Hello! Idag är ingen bra dag, är fucking bakis.. Trött på det nu, har ju sovit hela dagen! Ska berätta lite om min kväll då.. Gick hem till Jennifer vid 6 tiden och grillade. Svinkallt ute men tillslut gick vi in. Sen bestämde jag och Ida att vi skulle dra till Göteborg så det gjorde vi. Tog tåget som gick kvart över 9! Drog till Bryggeriet för en öl och en cider. Dit kom även ida's klasskamrat samuel och hans kompis Jimmy. Vid 12 drog vi till Centralen för att möta upp Juni och Isabelle. Sen drog vi vidare på husfest i Hisningen! Mycket trevlig kväll med mycket konstiga människor. Slutade med att jag och Ida sov där och vaknade vid 9 för att ta tåget hem. Bakis som ett jävla djur! Sov ju bara 3 timmar inatt. Men nu har jag iaf sovit ett par timmar här hemma och ska göra mig iordning för att möta upp tjejerna. Tror vi ska spela kubb och mysa bara. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0