Midsommarafton


Goddag alla fina! Har ni haft en bra midsommar än så länge?
Jag vaknade upp hemma hos David, vi myste lite, sen drog vi till Jätten med Kristian. Handlade lite mat inför kvällens bravader. Blev fläskfilé, potatissallad, sallad och jordgubbar! Mumma. Trött som ett djur är jag idag, fortfarande sjuk.. Men det kommer jag inte känna av ikväll då jag får vara med mina fina vänner! Vi börjar kvällen hemma hos Jen, med lite grilligrill och mys. Sen drar vi oss bort till självaste grillfesten som är borta vid Oscarsbron. Hoppas på en skön kväll! Är dock lite velig då det gäller outfiten... Svart klänning med vita blommor? Vit bustier med en blommig kjol? Vit klänning med turkost halsband? Herre, i'm confused! Håret är iallafall redan fixat, det ska bara finslipas lite, men det är ju trots allt 3 timmar kvar tills festen börjar så det är lugna gatan. Kanske borde ta en powernap? Ögonen faller ju ihop närsomhelst. Hörs hörrni!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0