Måndag



Daaaamn, i'm tired. Och ganska överlycklig över att vädret är käzz, har nämligen jobb hela veckan ut och vill inte att alla andra ska bli bruna medans jag står inne och blir blekare och blekare. Så jag säger bara ha-ha att vädret ska vara såhär hela veckan. Kan gärna få bli bra på lördag då det antagligen blir grillfest! Igår efter jag vart och kollat på balen mötte jag upp Hannah utanför hemma-kväll. Köpte lite gatt och sen gick vi till Athena för att köpa pizza/kycklingsallad. Sen drog vi hem till hennes lägenhet. Kikade på lite olika program och sen vart det ngn film på 5an, riktigt bra. Sen drog jag mig hemåt strax efter 11. Sen kom David kom och hämta mig, så vi åkte hem till honom och myste. Vaknade vid halv 11 imorses, kollade våra bästa år sen gick jag över till min syster. Sen tog jag en promenad hem till mig igen, helt sjukt vad äckligt väder det är ute. Varmt och molnigt. Man vet inte riktigt vad man ska ha på sig. Men jag tänker nog köra på shorts idag, för det värsta jag vet är att svettas på jobbet. Vi hörs dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0