Lördag


Fanny kom över till mig vid 9 tiden igår, gjorde oss iordning snabbt och chillade sen på balkongen med ett par cider. Sen drog vi över till Lippan, mycket folk men det var sjukt kul! Förutom vissa incidenter som jag inte behöver dra upp här, men de på jobbet fick sig såklart ett gott skratt idag när jag berättade det - "Bra gjort Emelie".. Gick sedan med David hem till honom, gick och la oss direkt. Sen vaknade jag vid 10 tiden, David ville såklart inte att jag skulle gå men what to do, jobbet är viktigt! Men morgonmys slår ju allt. Inte sant? Men jag åkte hem och gjorde mig klar för att dra bussen till Överby. Jobb mellan 12 och 16, det kan varit de jobbigaste fyra timmarna någonsin. Trodde jag skulle dö! Men nu är jag hemma, tänkte ta mig en liten tupplur. Ikväll blir det bara lugnt! Ska bli underbart att vara ledig imorgon efter 6 arbetsdagar i rad. Men sen väntas en likadan vecka igen och efter det, CYPERN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0