Listen fellow people 'cause I've got something to tell


Gud, sleten bild men såhär såg man ut dagen efter ett hårt midsommarfirande.. Cyklade bort till Lollo igår vid 8 tiden. Där var även IdaM, Elin och Sara. Satt och chillade på altanen och spelade kort! Kotten, sjukt länge sen jag spelade det. Jag & Sara vann! Hade sjukt kul, alla var på sitt bästa humör och det blev mycket skratt.. Lite allsång på det oxå, stackars grannar... När det blev för kallt drog vi oss ner i Fritzel källaren, massage stund och "The ring". Sen drog vi oss hemåt. Nu ska jag strax göra mig iordning för jobb, men pallante riktigt än. Sitter och lyssnar på Cypern musik och längtar tillbaka... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0