Jobb, Strandgatan & Fågelexpert


Herregud, tänk att det är 1 år sen snart som jag tog studenten och imorgon är det ett år sedan som jag fick mitt körkort. Mmm, det var tider det. Haha. Några som tar studenten idag, hör folk på stan som skriker som djur. Att man var så glad, jotack. Vaknade hos D imorses vid halv 8, gjorde oss iordning och åkte t jobbet båda 2. Slutade vid 5, fick med mig en somrig klänning från jobbet som ni får se imorgon då det vaknas utgång. Mötte Lovisa och Lill-Ida där ute, tog sällskap till stan igen sen drog vi till Strandgatan en sväng. Drog oss nyss därifrån och när jag skulle gå upp till mig så hade det fastnat en liten fågel unge i min såkallade bur(där man går igenom för att komma in i trappuppgången.) Stackarn. Visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom det inte går att ställa upp dörren så kunde jag ju inte försöka schasa ut honom, så jag fick be några tjejer om hjälp att hålla upp dörren. Tillslut fick jag ut söten, haha dagens goda gärning. Ska strax bege mig bort till Sandhem för att lämna tillbaka min syster cykel.. Sen hem till David antar jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0