Hey Barbie, can I call you Barbara? haha

Lyssnar på gooo musik och njuter av att jag har slutat såhär tidigt idag. Japp, idag blev det ett 9 till 16 pass, lille gatt.

Igår gick jag upp vid halv 11, kikade lite på tv och sedan gick jag hem. Gjorde mig iordning för att åka till jobbet och hämta mitt schema. Sen tog jag bussen till Lidköping för att lösa håret hos Natta. Tog lite mer än 2 timmar, och blev helt perfekt! Exakt som jag ville ha det, Natta är nog den bästa frisören. Sen åkte jag med henne till G-torp, där David hämtade upp mig. Vi tog en tur till hans mor & tony för att hämta lite kartonger. Sen drog vi t Donken o käkade och pantade en massa burkar på Maxi. Sen mötte jag upp Fanny för några cigg sen gick jag och David hem till mig för fixa lite stuffs! Sen packade vi ner hela hans lägenhet resten av kvällen. Vaknade där vid 8 imorses och gjorde mig iordning för att ta bussen till jobbet! Mycket bra dag. Trots att jag mycket hellre hade varit ute i det fina vädret, men det som håller humöret uppe är cypern om 13 dagar. Nu ska jag sätta mig lite på balkongen för att sedan möta upp tjejerna för lite grillkväll. Blir nog inte så långvarit, ska förstås hjälpa till vid Davids flytt idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0