En fredag

Fanny kom hit o vi satte oss i köket och chilldrack lite. Blir alltid väldigt mycket prat när vi ses så det blir sjukt stressigt när vi ska bege oss iväg. Men vid 11 var vi inne på Lipz, blev mest chill i början men sen drog vi allt till med lite dans oxå som ni kanske såg på bilderna nedan. Kolla den sista bilden, visst är den härlig! okej att jag är helt skev i käften, men vi är lyckliga, sjunger och har kul! Vid 2 drog jag fanny och per och käkade på Sibylla. Sen blev det hem för att sova, gatt! Vaknade vid 11 idag och har bara degat sen dess, är aptrött.. Har fortfarande inte klätt på mig än utan jag sitter insvept i mitt täcke! Mina enda planer för dagen är att träffa min gamla barndomskompis Malin klockan 7, ska bli otroligt kul. Vi har en del att ta igen om man säger så, vi var bästisar i flera år i lågstadiet, sen bytte hon skola och vi tappade kontakten. Sånt är så tråkigt! Men nu har vi bestämt oss för att ta en fika ikväll, mysigt! Tror att vi är ganska lika, vi har samma intressen iallafall - killar, shopping och partyresor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0