BIG NO!



Herre, är tillbaka efter en vecka i cypern och får syn på denna det första jag gör när jag kliver in på jobbet. Vad är detta? Okej, en baseballjacka e väl snyggt(men uttjatat) men en babyrosa? Detta är väl kanske något jag skulle klä mina barn i, sen är jag väl inte så mycket för rosa kläder överhuvudtaget längre. Jaja, man kan väl inte gilla allt på jobbet även fast man undrar vad fan huvudkontoret tänker med ibland, jag anser inte att detta är modernt direkt! Vi hade faktiskt inte fått in så mycket som jag hade hoppats på! Så min midsommarklänning fick jag firra på H&M idag istället, en simpel blommig klänning.. Kan nog bli ganska nice. Vi ska vara ett stort gäng och grilla nere vid Oscarsbron, kan inte bli annat än grymt då alla tjejerna är samlade! Sitter och pumpar lite go cypern musik nu, längtar tillbaka.. Det var den bästa resan i mitt liv! Är trött efter en dag på jobbet och min hosta dödar mig. David hämtade upp mig och vi drog och käkade. Nu har jag precis duschat, ska ta på mig mina fina nya undisar som jag kä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0