Bal i Trollhättan


Åh, idag var det Trollhätte balen. Det är alltså ett år sedan jag gick på den, herre vad tiden går fort. Kanske ska göra ett litet collage med massa bilder från det. Det är kul! Hehe. Var där och kikade med Lovisa och Sara precis. Massor som var fina men jag hade ju några favoriter såklart. Bland annat min gamla barndomskompis Malin, herre vilken fin klänning! Önskar att jag hade fått göra om min bal, då hade jag tagit en väldigt enkel pastellfärgad klänning med öppen rygg och flätade axelband.. Men gjort är gjort och nöjd var jag för tillfället iallafall!

Gårdagen spenderade jag med mina fina vänner på Strandgatan, sen cyklade jag bort till David för lite "Macken" mys och popcorn. Sen somnade vi runt 2 tiden! Åkte hem redan vid 11 idag för att jag ville lägga mig och sola, så jag träffade Lovisa och Sara så solade vi i Lovisa's trädgård. HÄRLIGT! Nu ska jag skriva en liten packningslista inför resan så det inte blir stress i veckan med tanke på att jag jobbar varje dag fram tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0