Åh, studenten...


Jag vill oxå stå och skrika på en vagn, jag vill oxå springa ut från skolan och vara världens gladaste människa, jag vill oxå ha en studentmössa på huvudet, jag vill oxå få massa blommor och nallar runt halsen, jag vill oxå ha studentmottagning och få massa fina presenter och ha hela släkten samlad, jag vill oxå ha världens bästa dag! Deppig är vad jag är, nej men jag vill oxå! Såg första vagnen redan klockan halv 9 imorses när jag stod och väntade på bussen borta vid David. Blev lite tårögd och kände mig som en gammel gam. Det var tider det! Åkte in till stan för att jobba i odén från 9-14, sen drog jag mig för att kolla in studenterna och sen hem och äta lunch. Sen drog jag mig tillbaka till jobbet, fast denna gången på Överby! 16-19. Fick precis skjuts hem av Emelie på jobbet. Nu sitter jag här och inväntar fancie. Vad ska vi göra? Jo, cider och vattenpipa i solen på balkongen. UNDERBART!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0