vi går påt igen


Sitter hemma hos Lill-ida nu, är helt sjukt död. Blev inte många timmars sömn imorses kan jag lova, vaknade vid halv 10. Då gick jag till badhuset med min syster, blev bara en snabbvisit eftersom det blev molnigt. Drog en sväng på stan, hittade ett par örhängen och ett halsband -snaaajsigt. Sen drog vi hem till far och Lena på lunch/middag. Rostbiff med potatissallad, gott som fan. Sen drog vi oss hem till mig en stund, testade kläder och sånt. Vid 4 mötte jag upp Lillida och Lovisa, vi tog en sväng om stan, Lovisa ville ha Langos och så fick det bli. Nu har jag precis kommit hit, ska väl försöka göra mig iordning snart.. Damerna dyker upp senare ikväll, då blir det förfest och senare Lipz eller så tror jag. Hörs gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0