suckers, i'm home!


Bra kväll! Hemma sent idag, eller borde man säga tidigt? öö... Borde egentligen inte ens kasta in ett inlägg, men varför inte? Jobbat idag, 12-19 - Mycket mycket stressig dag. Men jag hade mina härliga arbetskamrater som gjorde dagen perfekt. Glad och trevlig var jag idag oxå, tror inte att någon kund kan klaga på att jag var otrevlig en enda gång för idag var min dag! Tog bussen hem vid halv 8, gjorde mig iordning med Sofia, Lovisa och IdaM. Vid halv 12 drog vi oss till Villa Stranna för en cider, sen mötte vi upp Sandra utanför Lipz. Såklart dissade vi kön med mitt härliga vipkort och gled in för att köra några moves på dansgolvet. Efter det mötte jag Sofia och Lovisa på Sibylla och vi gled vidare på efterfest med 2 glada pöjkar. Är precis hemkommen efter en riktigt trevlig kväll! Har precis käkat lite frulle och ska väl gå & lägga mig, lär inte bli många timmars sömn med tanke på att det ser ut att bli kanon väder, här går vi inte miste om vädret inte. Föresten, jag är ledig imorgon! Första gången på 7 helt sjukt stressiga dagar, underbart ska det bli! Tyvärr blev det inga snajsiga bilder idag, inte ens en vimmelbild eftersom vi höll oss på the dancelfoor hela kvällen. Men om ni vill veta bestod min outfit av mina nya fina gröna skor, en vit tunika, brunt skärp i midjan och en hög sne toffs. Wooooosh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0