Olearys


Hemma från en jävligt lång dag! Men mycket bra... Började på jobbet vid 2 tiden och slutade vid 7, var en riktigt snabb dag på jobbet, skönt.. Sen fick jag skjuts hem av Ida och Oskar. Sen var det snabba ryck, bättrade på sminket och gick och mötte tjejerna för att äta middag på Olearys. Gott var det vill jag lova! När vi tröttnade på att sitta där drog vi oss till Öresjö för lite nattbad. Dock badade inte jag eftersom jag skadade mitt ben i Kungshamn i lördags, herre. Bilden ovanför är från idag. Men hallå, what's up with the tan? Så brun är jag inte ens nu, men mig gör det inget att jag blir brunare på bild! höhö. Ser ut som den e photoshopad, men det är den inte ska ni veta, Elin har bara en bra kamera. Vid 11 kom jag hem, mötte upp Fanny och tog några cigg! Sen gick jag hemåt och chillade en stund tills Hannah blev sugen på Coca-cola. Så hon hämtade upp mig och sen hämtade vi även Evelina för att dra till donken. Blev sittandes där utanför en stund, sen drog vi oss till Evelina's nya lägenhet. Jätte fin var den verkligen! Jag vill oxå flytta hemifrån, buhu... Nä, nu har jag precis kommit hem och ska gå och lägga mig. Imorgon väntar en dag på kusten med mina fina damer, Elin och Lill-ida. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om du har tagit bilden från mig så är den photoshopad. ;)

2010-07-06 @ 15:49:47
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0