Lördag!



Hemma från jobbet, sjukt död. Dock bara jobbat 4 timmar men väntat på bussen i en timme oxå, herre vad kul. Gårdagen var sköj! Ida och jag gjorde oss iordning ihop hemma hos mig, sen drog vi bort till Hannah på förfest. Dök upp massa folk och kul var det. Vid 11 drog vi oss ner mot öltälten, jag och ida stannade dock inte länge eftersom det var sjukt trångt. Så vi bestämde oss för att dra t villa stranna, men pallade inte kön så vi gled in på Lippan istället. Hade en kul kväll med min Idis! <3 Efter det drog vi t Sibylla, sen hem för att sova! Somnade gott efter att pratat med en mysig person i telefon, i like! Idag ska vi ner på stan en sväng för kolla läget, äta langos och bara njuta av sista dagen av fallens dagar. Ikväll blir det Fyrverkerierna, ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0