I keep dancin' on my own

Baaah. Jag är så trött! Vill bara ha semester, men vad är semester? Och vart fan finns den i mitt liv? En annan har ju bara fått en veckas ledighet i sommar då jag var i Cypern, minns inte ens när jag hade 4 veckors ledigt i rad sist, typ sommaren när jag gick ur 9an? Baah. Gud, jag låter jättenegativ men det är jag inte alls egentligen. Har njutit av livet idag, helt underbart. Hade en bra(men lång) dag på jobbet mellan 9 och 19. Shoppade på lunchen, hur underbart? Blev en leopard mönstrad oversize cardigan(grå och svart) och ett par schnygga leggings från MQ, sen när jag sprang genom H&M stötte jag på mina älsklingsskor, ni vet de gröna jag har? Men har funnit ett par svarta nu, aah, goaste klackskorna på jorden tror jag - Ingen skoskav, ingenting. Härligt va.. Efter jobbet mötte jag Hannah & vi tog en sväng till min syster för att fixa lite stuffs. Nu är jag hemma och väntar på att tjejerna ska höra av sig. De ska nattbada och jag ska titta på, förstår mig inte på det där med att bada när det är kallt så man nästan dör.

Var på bio igår med Hannah Linda och Evelina, såg den där Inception, herre vilken knepig film. Ingen utav oss fatta egentligen vad den handlade om och slutet var bara irriterande. Men tacka gud för Leo! Sexy bitch. Efter filmen drog vi oss hemåt, men efter att ha varit hemma i en halvtimme så blev jag mörkrädd och drog mig över till Hannah och sov där istället - Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0