Grebbestad

Hello! Dålig uppdatering, jag vet. Men det har varit mycket nu de senaste dagarna- jobb fest och mys. I onsdags drog vi iallafall till Grebbestad, jag hannah & Lovisa. Mötte upp Hannahs gäng uppe på berget och förfestade med sköna människor & bra musik. Sen drog vi oss ner till Klubb Blå, ganska dåligt med folk men sköj hade jag ändå. Vid 2 drog vi och käkade langos och sen tog vi das car hem igen, fick spärra upp ögonen med tändstickor för att hålla mig vaken med Hannah som var chaufför.. Nästa dag var det jobb som gällde klockan 12-19. Drog mig hem och träffade Hannah & Elin, åkte och hyrde film och köpte massa gott. Hannahs granne Linus kikade även förbi och kollade film med oss. Mycket trevlig kväll! Idag drog jag till frisören vid 10 tiden, slingade bara, blev jättenöjd. Sen hämtade Mikaela upp mig och vi drog till Överby för lite shopping. Fick med mig en prickig skjorta, en stickad tröja och ett linne. Sen åkte vi in till stan för att shoppa lite smycken & smink. Efter det fick det bli mat på Strandgatan och massa massa tjejsnack - i love. Ikväll har jag myst med Sofia och Lovisa framför " All about Steven", en riktigt rolig film! Sen drog vi hemåt. Mötte upp Oscar för en promenix, sen skulle vi plötsligt åka iväg till spökhuset i Sjuntorp med Hannah, Joel, Pierre och Isa. LÄBBIGT! Det var absolut ingenting för mig som är sjukt mörkrädd, så jag stannade i bilen. Nu har jag precis kommit hem, ska gå och lägga mig för imorgon väntar en heldag på jobbet mellan 9 och 5. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0