Get down to business lets skip foreplay



Sorry för jävligt dålig uppdate, men jag har haft en så galen helg! Började i torsdags då jag, Fanny och Elin körde förfest i Pers lägenhet, även Per och Ludde var med en stund. Sen drog vi oss vidare till Lipz, flippade loss där tills klockan blev 2 och vi drog oss t sibylla. Där bestämde vi oss för att ha efterfest i min syrras hus som jag numera passar från tors-fredag. Så jag, Elin, Alex, Marcus och Kalle drar oss dit bort. Slutade med att alla somnade framför Avatar! Alla vaknade sen på morgonen och tjötade lite på altanen, sen drog sig grabbarna hemåt och jag och elin hade poolhäng och stekte järnet - underbart! Fram mot kvällen kom damerna över på Grillmys, där satt vi hela natten, tills 3 ungefär då alla blev trötta och somnade. Åkte till jobbet vid 11 tiden, sen drog jag mig tillbaka till huset för att köra förfest med Lovisa och Sofia. Vid halv 12 cyklade vi ner till stan & Lipz. Styrde upp en efterfest i syrrrans hus igen med massa random killar, kul var det iallafall! Slutade med att jag vaknade upp i en lägenhet på Hjortmossen imorses, herre - jag sa ju att det var en galen helg! Drog mig till jobbet, glad och nöjd över helgen. Har jag sagt att jag älskar sommaren? helvete vad gatt det är. Efter jobbet åkte jag till huset där Lovisa var, sen dök även Sofia upp. Chillat fram tills 9 ungefär och nu är jag hemma! Ska möta Hannah nu, vi ska dra och nattbada, Öresjö tror jag att det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0