Fucking tired

Baaah, bloggen har segat lite det senaste, därav dålig uppdatering. Helt sjukt trött är jag oxå, jag jobbar varje dag! Och när man jobbar på Gina Tricot så är man utbränd efter 2 stressiga dagar. Igår var den sjukaste dagen i hela mitt liv, vi var 2 pers och det var lika mycket kunder som det är på en helg. Herre! På kvällen träffade jag Elin, vi chillade hemma hos mig tills Hannah ville dra t donken. Blev sittandes där ett tag sen drog jag hem & sov. Idag åkte jag till jobbet vid halv 10 tiden, jobbade till 7. På lunchen idag köpte jag ett par underbara skor ! Såna som min favorit-bloggare Angelica har, de är smaragdgröna och alldeles ljuvliga. De ska jag ha på mig i helgen när det är galej i Trollywood! David hämtade upp mig efter jobbet, vi drog till hans far och fixade med lite tvätt och kikade på tv. Nu är jag nyss hemkommen och ska ut och möta Hannah på torget, några cigg och lite skvaller, sen är min dag fulländad. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0