Fallens dagar

Förfesten igår var grymt lyckad, men lång blev den. Så ut gick vi inte förens vid halv 1. Hamnade i Butlers öltält för att se på 0520, dock vart det äckligt trångt där inne och vissa saker sket sig så alla splittrades. Jag & Lill-ida bestämde oss för att dra till Villa Stranna, men kön var inte att leka med. Så jag & IdaW gick och köpte mat för att sedan möta upp Lillan och käka hos henne, blev lite tjöt sen somnade vi. Imorses drog jag mig till jobbet vid 12 tiden, jobbig dag, är ju inte det roligaste att vara bakis direkt. Men nu är jag iallafall hemma och ska försöka lösa en outfit för kvällen, känner på mig att det kommer gå åt helvete. Ikväll blir det förfest hemma hos Hannah med alla damerna och massa annat folk, efter det antar jag att vi drar till Lippan. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Emelie..

Jätte bra blogg, väldigt rolig att följa dig :)

Tänkte höra med dig, dina bilder i detta inlägget, hur har du redigerat dom? Jätte fin färgton :) Kram Lisa

2010-07-19 @ 14:08:16
Postat av: Emelie

Hej hej!:) Tack så mycket! Dessa bilder har jag kopierat från en kompis som har redigerat dom i iphoto! :)

2010-07-19 @ 20:27:14
URL: http://eemsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0