Clap it up baby keep on clapping, Back it up by the way you're stacking

Gårkvällen blev riktigt nice! Efter jobbet mötte jag upp Elin, Lovisa och Sofia för att dra till Butlers och käka. Efter att ha suttit där ett tag så blev alla sugna på att göra något kul så vi drog till Uddevalla. Tog en sväng till Sohoclub som vart värdelöst för att sedan ta oss en sväng bort till Trädgårn. Där var det vääärldens längsta kö, skojar inte. Så Sofia och Lovisa drog och kikade runt istället medans jag och Elin drog in ändå. Blev en riktigt rolig kväll, dock var jag nykter(bortsett från två cider). Efter mycket tjat från de andra tjejerna som ville hem så fick vi dra oss, vi var väl hemma vid 2 ungefär. Satt och tjötade med Elin en stund innan vi somnade. Kan säga att det var väldigt gatt när Elin väckte mig vid 7 tiden och skulle åka till jobbet, själv fick man sova i 3 timmar till - LYX. Sen drog jag mig till jobbet och var där till 7. Baah, sjukt stressig dag! Mötte Ida vid bussen och hon följde med mig hem. Så nu har hon gått hem för en liten stund sen, mysig kväll! Nu måste jag verkligen sova, imorgon är det jobb som gäller igen men sen har jag ledig helg! HUR UNDERBART? aahhh, njuta ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0