You make me feel alive

Morsning korsning alla söta!
Fullspäckad dag, som vanligt nu för tiden. Skulle egentligen gå upp vid halv 9 för att gå en prommenad, men D lyckades inte väcka mig. Så jag sov ända tills 11. Drog mig hem direkt, för att göra mig iordning snabbt och sedan springa till stan för att köpa en tröja som jag hängt undan. På vägen hittade jag även en annan tröja på Lindex, och sen sprang in en snabbis på kicks också och köpte mig Bobby's hårspray - hur bra som helst. Sen hämtade jag bilen och åkte till jobbet på Överby. Jobbade mellan 13 och 18. Sen prövade jag massa kläder. Slutade med att jag köpte ett par svarta jeans, ett skärp, ett linne, en tröja och ett träningslinne. Nu är det nog med shopping tror jag! Fast.... jag ska ju till Göteborg på torsdag. Hihi! Skyndade mig hem efter jobbet, drog och tränade med Ida på PLUS. Åh, hade mina nya träningskor, helt sjukt sköna och snygga oxå. Så jag sprang som en tok på löpbandet idag! Ne nu är klockan mycket, ska upp halv 8 för att träna med Estelle klockan 8.

Cya!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Haha, OM vi lyckas! har ställt 2 klockor, får hoppas på det bästa..

2010-01-27 @ 00:59:38
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0