You feelin’ like you run it, huh?

Hemma efter en fullspäckad dag!
Först var jag och min mor och kikade på en ny lägenhet. Den var hur fin som helst, dock inte säkert om vi ska ta den än. Sen åkte vi till Maxi för att storhandla, baah. Sen drog jag och tränade med ida vid halv 5 tiden, pumpade på gymmet. Göttit! När jag kom hem vid 7 så drog jag mig hemåt, bjöd över David på middag (chicken fajitas). Så det har vi käkat och sen suttit och tjötat lite. Nu drog han sig precis hemåt och jag kollar på Paradise Hotel. Imorgon hade jag kanske tänkt att dra och simma, men jag har inte riktigt koll på vart min bikini är. Ska kolla upp det sen. Efter det ska jag jobbba, 14-19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0