Uddevalla

Skulle blivit en mys kväll med Ida och Lovisa igår efter jobbet. Men istället smsade David när jag var på jobbet och ville att jag skulle komma dit direkt efter. Myste och pratade, sen frågade han snällt om jag kunde köra han och Kristian till Uddevalla. Visst visst, Ida och Lovisa hakade på. Först drog vi hem till Kristian och chillade, sen körde vi dit. Blev lite lost eftersom killarna inte ens visste vart i uddevalla festen var , MEN det löste sig tillslut. Jag Lovisa och Ida drog till Donken och käkade sen släppte vi av Ida och drog hem till D's lägenhet. Vid halv 3 drog vi oss tillbaka till Uddevalla för att hämta 3 söta och fulla killar (Erik, Kristian och David). Alla 3 fick sitta i baksätet, det var ett jävla liv först, hög musik och + att dom satt där bak och skrek. Men efter en stund somnade allihopa, och fy fan vad skönt det var. Släppte av ena efter den andra och sen var det bara jag och David kvar. Skojar inte att han mådde dåligt när jag tvingade han att gå ur bilen, haha stackarn. Slängde in honom i duschen sen gick vi och la oss. Vaknade av att David väckte mig vid halv 1 ungefär. Blev bjuden på frukost på Strandgatan, MYS!:) Nu är jag precis hemkommen. Ska väl bara ta det lugnt nu, är jätte trött! Ikväll kanske det blir film med Fancie, Lollo och Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0