TRÖTT

Jovars, nu är jag riktigt trött! Kom precis hem, för första gången idag.
Åkte till jobbet vid 12 imorses, vart en såndär sjukt irriterande dag på jobbet då vi personalen har varit sjukt trött på alla kunder (fast egentligen har vi bara skrattat åt det) Det roligaste var när Camilla knäckte kommentaren ( jag ska bara gå in och hänga mig) och Emelie svarade (vänta, jag följer med). Hoho, det skrattet behövdes kan jag lova. Det var en sjukt flummig dag iaf och gött att bara jobba med de 2. David, Kristian, Björn och Rickard kom och hämtade mig efter jobbet klockan 5. Släppte av alla och jag Kristian och David åkte till Jätten för att handla mat. Sen drog jag och D hem till honom för att laga bacon/Champion-pasta. GOTT blev det. Sen myste vi lite innan vi drog hem till Kristian. Väl där var även Erik! Vi kikade på Click och chillade, mysig kväll!


Imorgon blir det jobb igen, 9 - 15. Men chefen ringde förut och sa att jag gärna fick komma i goa kläder, för jag ska tydligen mest stå på lagret och galga (HALLELUJAH). Fan vad gött, orkar inte vara trevlig mot en enda kund till. Räckte med helgen! Nu ska jag ha ett möte med John Blund. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0