Träning och fest

Drog och tränade med Lill-ida igår på PLUS. Det vart hur bra som helst! Älskar det gymmet jämfört med lilla friskis. Typ dubbelt så många träningsmaskiner och uppvärmningsmaskiner. Fanns även ett rum som hette "Kinesis". Det gillade jag jättemycket! Man gör olika sorters övningar med hjälp av "snören", vet inte vad det heter riktigt. Sjuk träningsvärk har jag idag iallafall, gött! Efter träningen åkte jag ut till överby med tjejerna för att köpa present till Hannah och Evelina, de fick varsin volyme master. Sen åkte jag och ida hem till mig för att göra oss klara inför kvällen. Vid 7 kom Evelina och hämtade oss för att köra oss till festen hemma hos Hannah. Sjukt kul vart det! Haha, vi körde lekar. Jag och 2 tjejer skulle tävla om vem som kunde knipa sönder en ballong mellan benen först, vem vann om inte jag ;) hehe. Vid halv 12 kom en taxi och hämta oss för att köra oss till Lippan. Där dansades det och vilken bra kväll jag hade! Slutade med att jag gick hem till D och sov. Nu är jag precis hemkommen därifrån, äckligt bakis idag. MEN, det hindrar inte mig från att dra till gymmet med Lill-ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0