Torsdag

Halloo. Fasen vad kallt det är! Sitter i mitt rum och chillar, lyssnar lite på go musik - Sidney Samson -Riverside. Mmmm, älska. Blir sugen på fest, men funderar på att ersätta det med ett hemma-träningspass. Lite hantlar, lite situps, armhävningar, vad säger ni? ja, vi kör! pepp. Lyssna på låten så blir nog ni oxå det!

Idag vaknade jag upp vid 11, hemma hos D. Kikade lite på tv, sen bestämde jag mig för storstädning! Jag har varit där så mycket nu så det är inte mer än rätt att jag städar lite ibland. Eller vadå ibland, man skulle nästan kunna tro att det e min lägenhet, det e bara jag som städar. Haha! Snyggt blev det iaf, vek om hela garderoben oxå. Tog sin stund och vid 4 hoppade jag in i duschen, en stund där efter kom D hem. Tjötade lite och sen drog jag mig för att träffa Ida. Vi tog en promenad, hade mycket att prata om - precis som vanligt. Drog mig hemåt för att käka middag och nu chillar jag bara. Just det ja, träning var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0