Söndag

Åh, underbart att vara ledig! Idag har varit en riktig sköön dag. Jag vaknade upp hos David vid 12 tiden, satte på tven och efter en stund vaknade även han. Vi gjorde frukost ihop och låg och myste framför tven. Vid 4 tiden bestämde vi oss för att gå ut och gå, så jag sminkade och gjorde mig iordning. Så nu har vi varit ute en stund, köpt mjölk och grädde. Mumma, så vi har precis ätit massa mackor och druckit varm choklad och myst lite till! Underbar dag helt enkelt. Nu ska jag dock träffa Lill-ida om en stund, vi ska hyra svanprinsessan.

Igår jobbade jag föresten, mellan nio och halv 5. Vart en riktigt bra dag med Jullen! Sen drog jag mig till D och myste lite där, tills han drog sig på fest och jag stannade kvar och kikade på massor med filmer, hade ingen riktig lust till att gå och träffa någon i det vädret som var ute. Så det blev filmmys med mig själv istället, såg på Harry Potter, Darling, Impact och Spiderman. Sen somnade jag, och D väckte mig vid halv 4 tiden när han kom hem från krogen. Massa gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0