Sjukt bra kväll!

Åh, en jättebra kväll har jag haft verkligen. Ska berätta ALLT, i minsta detalj.

Jag, Lovisa och Ida åkte vid 4 tiden iväg till Göteborg. Där släppte Cattrine av oss på Avenyn, vi drog oss bort till Nordstan och Make up store för att ida skulle lösa en fondation. Kikade lite på topshop och sedan drog vi oss tillbaka till Avenyn där vi bestämde oss för att ta en fika på ett ställe som hette något med Eva, kommer inte riktigt ihåg vad. Dock vart det inte så bra som vi trodde, men där satt vi iaf i 2 timmar och hade sedan jättenära till biografen Roy där Galapremiären skulle vara. Sätter oss ner i salongen för att sedan 5 minuter senare se att Björn Gustafsson sätter sig 2 säten bort. YUMMY!!! Okej, han har ju odlat skägg som säkert halva sverige vet. Men jag vet ju varför han har gjort det så den behåller han förhoppningsvis inte så länge till. Efter en stund upptäcker vi även att 3 utav skådespelarna var där (Joel Kinnaman som är med i "Johan Falk" och Mathias Padin som var med i "Nya tider" om ni kommer ihåg det, och den tredje snubben kände jag inte igen sen innan). Efter en stund kör filmen igång och jävlar vad bra den var. Den tycker jag verkligen ni ska gå och se när den har premiär på fredag. När filmen är slut så gick jag och Ida ut och ställde oss medans Lovisa var på toaletten. Då kommer regissören av filmen fram till mig och vill låna tändare. Sen ställer sig 2 utav skådespelarna bredvid oss. Berömde de såklart för filmen och de blev hur glada som helst och fortsätte tjöta lite. KUL! haha.

Drog oss sedan till bilen för att styra hemåt igen, då åker det med en kille från Canada med i bilen som tydligen jobbar med Cattrine på Film i väst. Vi trodde att han bara pratade och förstod engelska så vi satt där bak och snackade om massa pinsamma saker som vi inte ville att han skulle förstå. Sedan när vi väl börjar åka så hör vi att Cattrine börjar prata svenska med honom. BAAAAAH?! vaaa? Vi dog av skratt då kan jag säga. Men jag tror faktiskt inte han förstod allt vi sa.. Vi var ganska hysteriska, precis som vi brukar vara. Tack för ikväll tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0