Seg

Ojojoj. Vilken seg dag!

Var på Lipzi igår, precis som vanligt alltså. Körde förfest hemma hos mig först - Jag Lovisa Elin Natta Julia Ida Sandra David Kristian EP Linus och Tommie, vid halv 12 drog vi oss bortåt, sjukt skönt att slippa den långa kön! Väl där inne hade jag verkligen inte kul, det blev alldeles för mycket alkohol så jag satt mest på VIP hyllan och chillade med Elin, några danser blev det väl men. Vid halv 2 var jag för trött så jag gick hem till Dejv, och där mådde jag inte bra kan jag säga. Går inte in på detaljer! Somnade direkt och minns inte om jag tvättade bort sminket eller inte. Det enda jag minns var när D kom hem vid 3 och väckte mig. Somnade efter ett tag och vaknade vid 12 idag. Vi kollade på Katten gustaf och jag kollade på Catch that kid medans David blev pillad i håret och halft sov. Vid 4 drog vi oss hem till mig, sen dess har jag varit totalt död och bara legat utslagen i min säng och det ska jag forsätta göra resten av kvällen.

Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0