Obsessed

Mötte upp flickorna igår vid 8 tiden, drog till hemmakväll för att hyra film. Slutade med att vi hyrde en som hette Obsessed med Beyonce. Gick över till Per's lägenhet och såg den där, chillchill. Filmen var riktigt bra! Sen kikade vi på Paradise XL. Vid 12 gick ida och Lovisa hem. Jag stannade kvar ett tag, kedjerökte och hade mycket att prata om. David ringde och frågade om jag ville följa med honom till Göteborg för att släppa av hans syster & samuel. Så han kom och hämtade mig utanför Fancie vid halv 2 tiden. Sjukt trött var jag när vi kom hem vid halv 4 tiden! Gick och la oss direkt. Myste lite imorses och sedan drog sig D till Överby och jag stannade kvar och sov lite till. Nu är jag ganska nyss hemkommen, vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll men det lutar ju åt mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0