Nyårsafton

hey bitches.
Har ni haft en bra nyårsafton? Min var helt galen och alldeles perfekt. Finns inte något att klaga på!

Jobbade mellan 9 till halv 2, sen mötte jag Lovisa och vi kikade en snabbis på stan. Sen var det dags att dra sig hemåt för att greja lite. Gjorde mig iordning för att sedan möta upp Fancie och IdaM utanför mig. Vi gick bort till Lovisa och gjorde mat och drack lite. Vid 7 drog vi oss bort till Jennifer ( Jag Lovisa Simon Fanny och Ida) där borta var Carro Ida Jennifer Elin och Sara. Vi käkade maten direkt och sedan forsatte vi att festa. Drog oss hem till mig vid 10 tiden och festade järnet! Vid 10 i 12 drog vi oss utåt, kom inte längre än till Klaffbron innan fyrverkeriena drog igång, så där stod vi och skrek istället. Efter en runda på stan så träffade vi upp Oscar och hans kompis så då gick vi hem till mig igen och forsätte festa, det var då det spårade ut. Folk däckade och spydde. Jag var alldeles perfekt hela kvällen! Vid 3 hade de flesta gått hem eller somnat, några satt kvar i soffan men jag ville forsätta festa så jag och fancie drog på efterfest med Emil och hans polare. Tjötade och skrattade tills 5 ungefär, då drog vi oss hem till mig igen. Fancie drog med sig Ida hem och jag somnade efter jag hade städat iordning litegrann. En helt sjukt bra kväll, bästa nyåret för min del!

Imorses vaknade jag redan vid 10 tiden, kollade på våra bästa år och sen vaknade även fyllekajan Lovisa:P Vid 12 drog jag mig hem till David för att chilla. Vi myste fram tills 5 tiden, då drog vi oss upp för att gå hem till mig för att äta middag som mamma hade gjort till oss. Nu sitter jag hemma hos Lill-ida och myser med henne och Lovisa. Strax ska jag bege mig hemåt. Ska jobba imorgon mellan 9 och 4, kom och hälsa på vettja! Jag lovar att vara gör-trevlig;) Fast det e jag ju alltid..







Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var faktiskt också hos jennifer..

2010-01-02 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0