Nej, det är ingen vanlig dag

för det e Davids födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis hjärtat!

Igår körde jag och Lill-ida träning på PLUS. Jag var rätt bakis så jag pallade inte att köra så hårt, men vi spenderade den mesta tiden inne i kinesis, gillart. Sen drog vi oss hemåt, jag mötte upp D och vi gick hem till honom för att äta tårta och sedan kika på scream 2. Mysig kväll! Vaknade imorses vid 6 och gjorde frukost på sängen till honom. Sen drog han till jobbet och jag somnade om. Gick inte upp förens klockan 1, vaaah?! Stor-städade hela lägenheten för att han skulle bli lite glad när han kom hem från jobbet, present ska han också få. Men det blir inte förens nästa vecka, jag ska beställa hem lite saker till han nämligen. Hemlis! Nu har jag precis kommit hem, ska bara ta det lugnt idag. Lill-ida hade ingen lust med att träna idag, så jag skiter också i det. Ingen lust att gå dit själv men kanske kör ett hemma-pass idag, trots en sjuk träningsvärk i ljumskarna. Men ska nog satsa på mag-övningar idag. Hittade massa bra i en tidning.

Nu blir det middag, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0