Måndag

Shululu.
Sitter hemma hos Ida nu, vi chillar järnet. Är rätt trötta båda två och nu väntar vi in Paradise Hotel som börjar om 2 jävla timmar, pallante. Ska upp jättetidigt imorgon för att gå till tandläkaren kl 8.20. Sen ska jag hem och göra mig iordning för att dra till jobbet som börjar kl 12 och slutar 19. nicenice, på kvällen vankas det utgång! Kan nog bli rätt bra drag eftersom alla e lediga på onsdag. Jag ska ut med Lovisa, Sara, Julia och Natta! Kan bli grymt..

Idag vaknade jag vid 11 tiden hemma hos D, satte på en film som han och killarna hade hyrt igår - "snuten i varuhuset". Haha sjukt bra var den, satt och skratta för mig själv. Sedan gjorde jag mig iordning för att åka till Överby med Lill-ida. Hittade mig ingenting där ute men vi drog in till stan sen där jag hittade en parfym, ansiktsmask och en pälskrage - nice! Nu ska jag sätta mig i soffan igen och kräva att bli pillad i håret av idis, hihi.

vi hörs imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0