Lördag

Precis hemkommen från jobbet. Jag har sånt shoppingbegär!! Jag vill bara shoppa, massor. Men jag måste hålla mig ifrån det, iallafall tills lönen som jag förklarade igår - Det kan ju faktiskt hända att vi får in snyggare grejor än vad vi redan har ,vilket jag tror. Sen har jag ju fördelen att kunna hänga undan plagg hur länge jag vill så det ska jag nog göra med några av plaggen jag vill ha så de inte tar slut. Jättetrött är jag nu, trots att jag bara jobbade i fyra timmar. Men det tär på en att tömma omklädningsrummen på Gina, ni idioter som bara slänger på golvet, shit vet ni inte vad hyfs är eller? Skabbmänniskor. Man kan ju åtminstånde hänga upp det på galjen och hänga ut det på hästen utanför. Men jag önskar att alla bara kunde hänga ut det i butiken igen, så svårt är det inte. Det gör jag alltid när jag shoppar! Men resten av dagen var bra iaf, hade glada och nöjda kunder - älskart! Nu ska jag nog ta mig en liten powernap, sen tänkte jag köra lite hemmaträning. Ikväll har jag inga planer, får helt enkelt se vad som sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0