I can care less if you love me or hate me

Gick över till David igår efter jag hade städat, kikade lite tv på tv sen vart det dags att sova. Nu är jag precis hemkommen, orkade inte gå hem tidigt idag så jag kikade på en massa tvprogram istället :) Guuuud. Städning blev det igår ja, shit vad mycket SKIT man samlar på sig. Slängde massor med saker och hittade massor med skolböcker, kan inte riktigt med att slänga dom så jag ska nog dra mig bort till skolan ngn dag och lämna dom. Men det e mycket kvar som ska göras i rummet, hann bara ta alla lådor och sånt(bara, hölll på i 3 timmar). Men nu ska jag dammsuga, tvätta golvet och gå och slänga massa påsar. Förhoppningsvis så hämtar vi tven senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0