Freckles

Kom hem precis, varit och solat med Carolina, HUR skönt som helst! Det var gött länge sen jag solade, innan vintern iaf. Har fått massa söta fräknar nu, för alla er som inte vet så har jag fräknar i hela mitt ansikte på sommaren. Men på vintern försvinner de helt, tråkigt! Gillar mina fräknar.. Fått hem min tv nu! Hur gött som helst, den e "lite" större än min andra. Faktiskt en 42 tum om jag ska vara exakt:) Så nu ska jag strax lägga mig och se ngn bra film. Sen blir det sängen, ska lägga mig ganksa tidigt. Jag och Carro ska ut på en Powerwalk klockan 9 imorgon, sen ska jag och daddy iväg och slänga lite saker vid 11 tiden sen börjar jobbet klockan 2. Fullspäckad dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: carro

ringer och väcker dig imorgon stumpis! :)

2010-01-21 @ 23:02:38
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0