dagenefterångest

Pallar INTE. Idag är det en sjuk jävla bakfylle ångest jag har!

Vart ju i Göteborg igår, tog 11 tåget dit. Mötte upp min syster, kikade på stan, lunchade på condecco, kollade på stan igen, tog en fika på centralen för att sedan möta upp Lill-ida och ta tåget hem med henne! Fick shoppat ett pannband, en tshirt, bh, leggings och lite sånt:) När vi var framme mötte jag upp Lovisa, vi drog oss till stan för hon skulle shoppa något på Gina. Sen drog vi hem t mig, gjorde oss iordning. Sen kom även Elin. Vi förkrökade och gick sedan till Lipzi vid halv 12 tiden, var dock inte inne fören kvart över även fast vi stod på vip-listan. Men det vart för mycket folk! Äckliga människor det finns alltså, värsta som finns att stå i kö. Har varit så gött att slippa det sen sara började jobba på lipz och det var för 1 ½ år sen. Men nu vart d tillochmed kö till Vipen, men jaja. Vi kom in tillslut, hörde när Fronda spelade sista låten. Tack och lov gick han sen, men rulla fram vart ändå helt OK att höra. Haha, den har man ju trots allt gillat förr. Dansade och hade riktigt kul! Sen drog vi och käkade vid 2 tiden. Elin och jag gick hem till mig. Sen mötte jag upp E, vi åkte skridskor och sedan drog vi upp hit o tjötade lite. Sen drog han sig hemåt vid halv 5 tiden.

Nu sitter jag och Elin i mitt rum och chillar. Blir en OTROLIGT lugn dag idag ska jag tala om för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0