Bitches i'm home

Hej!
Hemma från kvällens "bravader". Blev väl ingen höjdar fest direkt, men det var väldigt spontant så det vart ju goare än att bara ligga hemma och dega.

Jobbade från 11.30 till 18 idag, sen mötte jag upp Lovisa & Lill-ida direkt. Köpte mat och drog sedan hem till Lovisa, gjorde iordning chicken fajitas, gott. Sen bestämde vi oss för att göra oss iordning och dra på fest hos en som heter Oscar. Där vart det mest yngre människor, men det var chillnani. Lirade lite biljard och lyssnade på go musik. Sen bestämde vi för att dra oss hem till Ida istället och nu är jag precis hemkommen därifrån. Ska sova strax tänkte jag, är rätt trött. Imorgon väntas det först gym på plus, sen iväg till Överby för lite business. Sen drar jag Ida och Lovisa på fest med PÖRR som tema. Hannah har nyss fyllt år och Evelina fyller på måndag, så de har slått ihop till en fest. Kan bli nice! Sen vankas det utgång, just nu är jag inte sugen alls men vi får se hur jag känner imorgon. Så snart jag får mitt VIP-kort till Lipz kommer det bli fett nice, bara att glida före kön och gå in gratis. Kommer kännas lite gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0