Woork

Hemma från jobbet, eller ja, det var väl rätt länge sen! Vid 8 typ. Jobbet var rätt okej idag, fick greja med smyckena och det tog cirka 2 timmar(!!). Det e rätt pilligt och man måste ha bra fantasi för att det ska bli snyggt! Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt, sett på tv! Det har varit sjukt skönt. Ikväll hade jag tänkt att gå över till Dejv, han ringde precis o sa att han ville att jag skulle komma o titta på vad han hade shoppat. Han har allt blivit en liten shopaholic den lille filuren;) I like. Får dra mig hem tidigt imorgon, för jag vill ju faktiskt få upp min hylla i rummet. SNYGGT det kommer bli när jag är klar med allt. Jag & Carro ska åka till ikea när lönen kommer, då ska jag köpa mig ett svart datorbord och massa små detaljer som tavlor och sånt. Sen ska jag och David måla min säng svart! Fasen vad snyggt. Då kommer hela rummet gå i svart och vitt. I like a lot. Nu får jag nog dra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0