What I want you've got, But it might be hard to handle



Sitter och myser framför datorn med lite go musik. Ni kanske ser vilken låt jag lyssnar på.. Ja, den gör mig glad! Mötte upp Ida förut när jag skulle gå hem, vi tog en cigg och tjötade. Sen dess har jag bara chillat här hemma. Ska hoppa in i duschen strax, sen göra mig iordning för att möta David utanför Akelius. Han ska dit på lite ärenden och ville ha med mig, såklart;) Tss. Efter det så ska han få köra mig till min syster, där vankas det 30års kalas idag. Hon börjar änna bli gammel och grå nu, sorry sis.

Igår var vi på bio! Jag Elin Sara och Lovisa.. Vi drog på Valentine's day, den var riktigt bra och romantisk. Efter det drog vi oss hem till Lovisa och chillade lite. Sen körde Elin hem mig till Dejv, där kikade vi lite på film och lite american idol.

Later bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0