We've been driving so fast we just need to slow down and just roll

Gjorde inte alls mycket igår, på dagen alltså. Var mest hemma och tog det lugnt. Var hemma hos Dejv och myste oxå. Skulle egentligen hem till Lovisa och se melodifestivalen med henne elin och Idam. Men efter att ha pratat med Fanny så bestämde vi oss för att istället gå hem till Per's lägenhet och chilla, ingen av oss ville se Melodifestivalen! Skönt med en som inte heller är så insatt i det. Vi drog t hemmakväll för att köpa godis och cola. Såg på " Sweet home Alabama ", men ingen av oss tyckte den var bra. Blev mest tjöt hela natten och så satt vi i köket och drack oboy och käkade mackor, mys. Sen blev klockan 4 och Per kom hem från krogen, vi satt i köket och tjötade tills klockan blev 5 och jag blev väldigt trött. Så jag drog hem och sov! Tack för kvällen Fancie :) Idag har jag bara degat, sjukt trött. Planerna för kvällen är nog att träffa D. Söten tyckte vi skulle ta en dusch ihop för att sedan se på Wallander med en skål fruktsallad, ibland vet han hur han ska göra mig glad!

Nu ska jag städa mitt rum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0