Var är våren?

Åh. Idag har jag en sån där längtar-efter-våren panik. Jag vill bara få mitt hår färgat(har bokat tid nu, när det är blir en hemlis), jag vill köpa massa vårkläder och bara njuta av en cigg i solen med ett par goa brillor på ögonen! Jag spinner som en katt bara jag tänker på det, mjau.. Men det är inte långt kvar mina vänner.. 2-3 månader, så är vi där! Tänk positivt. Idag är det iallafall fint vinterväder, det älskar jag.. Jag har precis kommit hem, ätit frukost och tittat på sjunde himlen. Vet inte riktigt vad som sker idag, men Lovisa ville nog träffas efter hon har varit i skolan. En go promenad kanske det blir, vi får väl se. Ne nu ska jag kika runt på olika hemsidor och njuta av alla underbara vårkläder som kommit in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0