I'm sorry honey, but I'm passing up, now look this way

sorry dudes! Har inte orkat blogga på hela helgen typ. Men den har varit bra iaf! Kalaset vart lyckat, Elin kom och hämtade mig därifrån vid halv 10 tiden. Vi drog till Meza med Lovisa Sofia och Jocke. Riktigt kul var det! Söndagen tog jag det bara lugnt. Var med david hela kvällen, gör mysigt!

Igår mötte jag upp Ida utanför Odén. Vi gick och köpte presenter till David som fyllde år för 2 veckor sen, skulle egentligen beställt en present men drog ut på det så tillslut blev det ingenting. Haha! Men jag köpte iaf en Paul Smith deo, en tshirt, skohorn(behövdes), noblesse(åt upp hans sist han fick en av hans mor) och en blomma. Gick hem till honom och lämnade det där, la alla grejor i en sån där fin påse och slog in allt i blått prassel och ställde blomman bredvid. Sweet:) Städat hade jag gjort oxå så han vart ju riktigt glad när han kom hem. Vem älskar inte överaskningar:) Efter det drog jag och Ida hem till henne, chillade hela kvällen. Elin var även med oxå. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0