Tonight i'mma let you be the captain



Chill dag igår, mötte upp Ida & Ida utanför Odén vid 2 tiden. Vi drog en runda på stan och slutade med en fika på Espressohouse. Efter en stund dök även Lovisa, Fanny och Ronja upp, vi diskuterade vårat sexparty som vi ska ha i slutet av Mars och äntligen är det bokat! Kommer bli sjukt nice. Kvällen spenderade jag med Ida och Ida, vi lagade chicken fajitas hemma hos mig. Senare kom även Lovisa och Sofia oxå. Vi såg på Beck och myste. Vid 11 drog jag mig hem till David för att sova.

Idag har jag och Ida varit på ett ärende, har precis kommit hem därifrån. Det gick superbra! Idag ska jag bara ta det lugnt och dö lite framför tven. Senare drar jag mig nog bort till David och leker lite.


Kommentarer
Postat av: Sneki

Hoppas du haft en bra dag :)

2010-02-18 @ 19:05:20
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0