Thursday

Precis varit och tränat med Carro på Friskis, sjukt skönt! Vi gick både dit och hem, duktigt.

Igår jobbade jag mellan 14 och 19, drog mig sedan hem tog det bara lugnt tills David ringde. Han ville att jag skulle följa med honom ner till Olearys och se på fotboll. Tog varsin öl och åt nachos chips till det. Mysigt! Sen följde ja med honom hem, myste och kikade på tv innan vi somnade. Imorses drog jag mig hem vid halv 11 för att sedan gå bort till gymmet med C.

Nu har jag precis kommit hem, ska hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Överby med Elin och Ida. Behöver lämna tillbaka ett par jeans och ett skärp och istället hitta ngt att ha på mig ikväll. Ska försöka ta en "kvällens outfit" så får ni se vad det blev;)  Efter det ska vi dra oss bort till någon modevisning som är på Saga-teatern. De ska göra reklam för Gina så jag måste ju vara där och kolla läget! Efter det blire lippan med brudsen, kan bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0