There's always a place in me that you can call home

Precis varit och jobbat. 12 till 15 var det som gällde idag! Det vart en hel folk ändå, de flesta brukar ju dra sig ut till Överby på helgerna, men inte just idag. Men det var chill, gillar när det är mycket folk. Om en stund kommer David hit, ska väl umgås lite innan jag ska börja göra mig iordning för att dra på 20 års fest hos Sara. Kan bli en riktigt grym kväll. Har dock inte bestämt mig för vart jag ska dra efter festen, hälften ska väl till Lipz medans de andra kanske drar till Meza. Jag drar ju hellre dit än till Lipz idag känner jag även fast det kanske blir bra drag. Men vi får se ikväll! Ska inte säga för mycket, jag kanske drar hem. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0