Thank G it's friday

Mmm, helger är ju så underbara! Gårdagen var trevlig men stressig!

Drog till Överby med Ida och Elin! Hittade bara ett halsband så jag drog mig till stan sen, där köpte jag skinnbrallorna och en randig topp med axelvaddar på Veromoda. Drog mig sedan hem och gjorde mig iordning för att dra till Saga Teatern med tjejerna. Där vart det modevisning, sjuuuuukt B! Haha, men vad förväntar man sig i Trollhättan? Men det låg nog mycket jobb bakom det hela så tjejerna som gjort arbetet var riktigt duktiga. Drog oss hem till mig och chillade, sedan vidare till Lipz. Sjukt tråkigt var det där, så nu har jag bestämt mig jag tar en paus från Lipz. Det var helt enkelt för mycket yngre och jag är trött på det. Drog oss hem redan klockan kvart över 1. Gick och käkade sen drog jag mig hemåt!

Haha idag vaknade jag jättetidigt första gången för jag skulle upp och dricka vatten i köket. Tänder lampan i taket och flyger snabbt ner på golvet för att jag upptäckte att det var en gubbe som plogade precis utanför och skojar inte att han hade värsta strålkastaren till lampor. Så det lös ju rakt in i lägenheten och där står jag med bara trosor, haha. Bakis, jättetrött och vill bara ligga hemma och sova idag, men ICKE. Ska jobba på Överby mellan 14 och 19. Inte så sugen påT men vad ska man göra. Efter jobbet drar jag nog hem och träffar Lovisa, ser någon film eller så. Orkar inget annat! Imorgon vankas det fest IGEN, idag är jag inte så sugen men blir nog det imorgon. Hemmafester är ju ändå det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0